Nuffnang oh Nuffnang!

Assalammualaikum..
Siapa ada baca entri Muna yang LEPAS?? Korang perasan tak yang Nuffnang ada bagi iklan Magnum yummy2 tu kat Blog Celoteh Muna? Muna ni tak tahu sangat pasal Nuffnang ni, tapi kan.. Muna nak tanya 1 soalan.. kalau salah jangan marah tau! Nak tanya: "Itu ke yang diorang selalu cakap pasal BE tu?" Erm.. maaflah tanya soalan tak berapa pandai ni.Tolong lah jawab ya bagi sesiapa yang tahu.
Ha! Iklan gambar yang ni la!~
Ok, Muna nak minta tlg. Kalau2 korang melawat blog ni dan ada gambar kat atas tu, tolong lah klik sekali je.. :) Please??~... Kalau siapa klik boleh minta Muna review dan klik iklan dia juga! hee.. tapi kalau Muna tengok duit kat Nuffnang naik ar.. boleh lah claim.. Boleh tolong ke tak ni? :') hee.. Ok lah.. dah mengantuk. Good nite semua!
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO