Day 1: Induction

Assalammualaikum..
Hari ni hari pertama Muna memulakan diet Atkins Muna. Disebabkan rumet dah ajak mula hari ni, Muna go on je. hee.. Berikut adalah data untuk hari ini. Kita tunggu hujung bulan nanti. Tercapai atau tak target Muna? :)

Nama: Munira Nabila a.k.a Muna Munie
Latest BW: 67kg ( BW = Body Weight )
Target: 60kg hujung bulan April

Penurunan 7kg memang nampak mudah. Tapi, bagi Muna yang tak boleh tak makan ni?.. hehe.. Susah sikit kut! Tapi tak mengapa. Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan :) Untuk hari ini Muna terlepas breakfast. haha.. Tunggu lunch nanti baru masak kut.

Alang-alang korang dah baca entri ni, Muna nak minta tolong boleh tak? Tolong VOTE BLOG CELOTEH MUNA please... Cuma klik http://goo.gl/q1YBZ. Korang boleh juga klik gambar atas yang ada kat tepi tu. Boleh tak? Please.. Harap2 korang sudi tolong Muna. Sekian saja dari Muna. Salam.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO