Majlis Anugerah Sri Rajang (MAKOSRA)

Assalammualaikum..
Entri kali ni Muna nak cerita pasal prom night MAKOSRA yang Muna pergi semalam. hee.. Ala, yang Muna bagitahu kat entri YANG INI. Nak update laju2.. sebab ada BBQ plak lepas ni. (Muna sponsor puding trifle kastard) hehe.. Ingat nak sponsor puding trifle yang super duper yummy tu! tapi.. takut tak sempat siap. Buat mana yang sempat je.. :p hee..
Pelancaran Majlis Anugerah Kolej Sri Rajang (MAKOSRA)

Persembahan pertama oleh pelajar Diploma Kesihatan Haiwan dan Penternakan (DKHP)


Kolum MAKOSRA.
Cantik kan?!

Meja untuk student Diploma Pertanian :)

Me with Tonah :)
Sila abaikan kegemukan Muna di situ!


Persembahan nasyid oleh pelajar Diploma Pertanian (DPT)

Ada peminat rahsia bagi saya bunga la :) hee..
Terima kasih ya awak!

Mr. S dapat hadiah :)
Kabur la plak!

Meja saya di belakang VVIP.

Mr. S dan Ms. M :)
hehe.. (ngada2 plak ko ni!)
Ok, tu saja gambar yang ditangkap untuk malam tu. Apa2 pun sangat gembira! sebab.. makan free! hee.. Ok lah, nak pi BBQ dah.. Sekian, salam.
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO