Sesi Mengkritik oleh Muna

Friday 27 January 2012 | 8 comments


Assalammualaikum..
Sebelum Muna teruskan entry ni, Muna nak tanya.. korang dah baca entri INI? Kalau belum silalah baca ok? Ada orang cakap Muna review blog best. Apa yang best Muna pun tak tahu lah. As usual, Muna hanya akan komen pada apa yang Muna nampak tak kena di mata Muna. Erm, Muna rasa segmen review blog ni patut ditukar pada -> Sesi Mengkritik oleh Muna! haha.. Kenapa nak tukar?


First of all..
Acapkali Muna rasa takut bila nak review blog. Sebab Muna rasa apa yang Muna tulis adalah apa yang Muna rasa tak kena di mata Muna. Kadang2, apa yang tak kena di mata kita, tak semestinya tak kena di mata orang. Jadi, kepada blog yang telah dan akan direview oleh Muna, korang jangan ambil serius sangat dengan apa yang Muna tulis. Tu cuma pandangan Muna tentang blog tu.

Next is..
Kadang2 apa yang Muna tulis tu tak ada pun di blog2 blogger yang famous amos. Contohnya blogger INI. Ok, salah. Bukan yang itu.. yang INI. Cuba tengok blogger femes tu punya blog. Takde la lawa mana.. Salah taip! Blog dia memang tak ada apa yang menarik, tapi kenapa dia boleh jadi famous blogger? Ha.. yang tu korang boleh fikir sendiri la jawapannya. Jadi, sesi review blog oleh Muna hanyalah untuk tolong kawan2 blogger untuk dapatkan backlink je. Muna tunggu juga blog Muna direview, tapi takde sorang pun buat macam tu. hee..

After that..
Ada yang tulis Muna pandai komen sana sini. Maknanya di sini, sesi review blog akan berakhir dengan sesi komen blog. Ya tak? Boleh juga kalau Muna nak tukar kepada -> Sesi Mengomen Blog oleh Muna. hee.. :)

Last but not least..
Muna dah takde idea apa yang nak direview. Sebab Muna ni pun takde lah bagus mana.. cuma terlebih bagus.. Okey, yang tu tipu! Muna sendiri banyak kekurangan nya.

Akhirul kalam.. Muna tunggu blog Muna direview :) Siapa2 yang baik hati, tolong lah review blog Muna. Muna bukan nak kan populariti pun. Muna cuma nak backlink je. hee.. Ok la.. Sekian saja dari Muna. Salam.

Labels: ,



>>Older Post | Newer Posts<<