Excited!

Senangnya dalam hati :)
Assalammualaikum..
Muna tiba2 rasa gembira hari ni.. sebab Muna dah baik semula dengan kawan Muna. Cuma dia tak unblock facebook Muna lagi la. Tak apa lah. Yang penting dia sudi memaafkan Muna dan sudi tegur Muna semula.. hee..

Ada lagi satu sebab Muna gembira. Sebab sorang kawan yang gumbira kawannya bergaduh dah tak gembira. haha.. Faham ke Muna tulis apa? Ingat tak entri yang INI? Muna maksudkan dia la. Sejak jadi kes tu, Muna dah tawar hati nak cakap2 dengan dia dah. Nak pandang muka dia yang cantik tu pun dah malas. Bukan apa, Muna sayang kat dia.. tapi, sampai hati dia buat Muna macam tu? Muna harap dekat Muna sorang je la dia buat. Jangan lah dia buat kat orang lain. Nanti orang tak suka. Muka cantik, perangai huduh buat apa kan? No, no, no.. tak mau, tak mau.. :) hee..

That's all. Muna ada assignment nak buat. Muna malas nak taip entri panjang2. hee.. Muna agak dissappointed sebabnya, bila Muna buka je dashborad.. tengok tak ada satu pun komen untuk hari ini. :( hurm.. Mungkin entri Muna tak berapa menarik sejak dua menjak ni. Tak apa lah. Hidup ni macam roda kan? :) Chill~ Salam.
Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

  1. Replies
    1. Hee..rilex la ni..nak demam pun rilex lagi :)

      Delete
  2. Replies
    1. Haha..thankz coz sudi datang lawat blog Ira ek azri? Tapi awat tak follow?dush3..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO