Masalah demi masalah..

Monday 30 January 2012 | 2 comments


Abg Zack, pinjam gambar :)
Assalammualaikum..
Hee.. Comel kan gambar kat atas tu? Muna pernah mesej dengan abg blogger yang famous amos tu. Yela.. abg Ben Ashaari mana nak layan kita ni. Dia cuma layan Lyssa Secret je. huhu.. (Ayat tak boleh blah. Jeles la tu!) Memang pun jeles. So what? Abg Zack tak sombong. hehe.. tapi sejak dia ada masalah tu, dia tak tulis entri dah. So sad! He's my idol! :) hee..

Hidup ni jangan banyak fikir masalah.. betul tak? Kalau kita fikir2 apa pun tak jadi. Kalau boleh selesaikan, selesaikan lah dengan cara yang baik :) Menangis dua tiga malam mahupun menangis bergelen2 air takkan meminimizekan masalah yang korang hadapi tu. Kadang2 boleh jadi BESAR dan terus besar ok!.. Sebenarnya Muna tujukan entri ni untuk salah seorang kawan baik Muna yang Muna sayang (Tak tipu ok?).. Kalau kamu rasa terkilan dan kecewa dengan perhubungan itu, kami sentiasa ada untuk kamu :) Ya! Ramai orang di sekeliling anda. Why not cuba untuk lupakan masalah yang ada seketika? hee.. Jangan pening2 ok dear? Ok lah. Sebenarnya tak ada idea nak tulis entri apa hari ini. Saja cari topik untuk tulis entri. 

Untuk adek manes..
I love you more than words ok? Tak mau sedih2. Biar dia bosan sekarang, jangan bila dah kahwin baru nak bosan2 bagai. Aku tahu kau cuba jadi yang terbaik untuk dia, mungkin dia tak nampak apa yang kau cuba lakukan. Berdoalah hatinya hanya untukmu :) hee.. 

Salam.


>>Older Post | Newer Posts<<