Sedih ada kawan macam kamu!

Assalammualaikum..
Kepada kamu, harap kamu sedar yang kamu patutnya bersyukur ada kawan seperti saya yang sayang kamu melebihi sayang saya pada En. Syarul Idzham saya. Tapi kenapa kamu buat saya macam ni? Kamu main2 kan perasaan saya. Why? Semoga satu hari nanti kamu akan sedar akan silap diri kamu tu. Tak baik kamu gunakan nama orang lain ok? Sekian. Salam
Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

  1. Replies
    1. Hee.. ya.. sebab bersabar lah Muna masih tegur dia elok :) Buat macam takde apa :)

      Delete
  2. akak pun pernah alami problem mcm adik ni juga...
    akak redho je, sbb bnda da trjadi... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya. benda da jadi. tapi kecewa gak hati ni. Sebab saya betul2 sayangkan dia :(

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO