Wish birthday dekat si mati?


Ucap selamat hari lahir pada orang sudah meninggal dunia

Khalispun klik klik je la.. dah la nama sama.. gambar guna pokok kelapa ada.. kereta ada.. kucing ada.. keliru betolla.. Kemudian Khalis sampai kat satu nama ni.. Khalis skodeng profil dia ramai orang ucap selamat hari jadi..bufday.. dll.. ucapan pada bulan November.. Khalis skodeng lagi kat bawah-bawah.. rupanya profil Khalis bukak sudah meninggal dunia.. Innalillahiwainnailaihirojiun..

Meninggal pada bulan May.. Khalis baca je.. rupanya arwah seorang ustaz.. tapi bila Khalis baca kat atas balik.. Khalis tengok yang bagi ucapan. Selamat hari lahir.. panjang umur murah rezeki.. kan janggal di situ.. nampak sangat main ucap je..

Kenapa add orang yang kita tak kenal? Masa Khalis gila main game dulu..siap join fan page lagi.. lepas tu main add add je.. lepas tu mula la tak pernah bertegur sapa.. bila baca update status mengarut baru fikir nak remove..

Itula.. Khalis hari Ahad lepas pergi pasar..jumpa member.. dalam facebook slumber je tegur..tapi bila dah berjumpa depan depan angkat kening.. beli apa.. terus jalan ke depan.. apa orang putih cakap.. 2 situasi di atas sangat2 lah AWKWARD

Soalan Khalis.. berapa ramai sahabat kita dalam facebook yang sudah tiada lagi?
http://blogslucumenarik.blogspot.com/2012/02/ucap-selamat-hari-lahir-pada-orang.html



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO