HOMEMADE BY ZANOX

Saturday 24 November 2012 | 0 comments


Assalammualaikum dan salam sejahtera :)

Homemade by Zanox

Hari ni Muna nak kongsi produk kecantikan yang Muna tengah gunakan sekarang :) Homemade by Zanox merupakan produk penjagaan kulit (dari hujung kepala hingga hujung kaki) yang dibuat sendiri oleh kak Zan. Yupz.. diulang, FRESH HOMEMADE ok! Dan segala bahan yang digunakan dalam pembuatan produk-produk yang dijual oleh kak Zan adalah selamat dan natural.



Dulu, Muna guna 1 produk kecantikan ni. Baru seminggu pakai jeragat, jerawat and parut-parut di muka mula berkurangan. Hal ni diakui sendiri oleh my boyfie (ehem ehem..) But then, my mom said: "Rasanya produk ni (namanya biarlah rahsia) ada hidrokuinon la ngah!". And then, Muna mula lah menggoogle macam mana nak mengenalpasti produk tu ada hidrokuinon ke tak?.. So, Muna ada terbaca di internet (lupa sumber mana) dia tulis: produk yang mengandungi hidrokuinon ni akan ada serbuk2 warna coklat. Damn! Dah terkena dah aku ni. So, Muna terus stop pakai. Masa nak natural kan muka tu. Jerawat menyerang bertubi-tubi. Teruk sangat muka ni!.. adoi --" Balik rumah (cuti midsem seminggu) bantai black soap + beelicious cleanser + calendula moisturizer adik. Start sem balik, my boyfie cakap dah kurang dah. :) So, Muna decide nak stay dengan produk kak Zan. Muna pun place order. 1 set gitu :)

Cleanser : Beelicious cleanser
Soap : Lulur deluxe soap
Toner : Mystic Rose
Moisturizer : Calendula moisturizer
Mask : Green clay mask
Scrub : Bubblegum scrub

Nanti lepas Muna dah guna sebulan Muna akan review lagi pasal produk yang Muna guna tu tau! Lupa! Ada juga dijual Hydra Eye Kreme tapi Muna tak berapa suka sangat pakai sebab mata pedih lah pakai ni :p Tapi kalau pakai dengan teratur, effectnya bagus :) Takde dah la mata panda tu! Oklah, takat ini sahaja celoteh Muna hari ni. Nak try pamper kulit dengan natural ingredients products??.. Jom place order di SINI.
Sekian, Salam.




>>Older Post | Newer Posts<<