Ajis oh Ajis!

Saturday 20 October 2012 | 0 comments


Mr. Gold Digger (Part II)

Salam.
Atas permintaan ramai, dan atas sebab I takut u olls akan terpedaya dengan Mr. Gold Digger a.k.a Ajis Lobey (Rujuk ENTRI INI) saya diberi kepercayaan sepenuhnya untuk membuat entri tambahan di mana pada entri kali ini saya akan memperkenalkan Ajis Lobey kepada anda. 


Tadaa!! Inilah dia Mr. Gold Digger tu. Hensem tak?.. (Puih!!! Huduh!!) Seriously, nak muntah aku tengok muka dia ni lama2. Kalau depan aku ni, mau aku sepak terajang dia ni. (Uppss.. sorry! Terguna AKU)
 
Kepada siapa2 yang berminat, boleh PM facebook Muna, nanti Muna bagi no fon dia. Yela, mana lah tahu kut2 ada antara korang yang dah penat menabur duit di jalanan, lantas nak mencuba hobi baru, membuang duit kat si Ajis ni. Silakan berkenalan.
Pembakar semangat 'SI DIA'
Kau letak kat meja belajar ko lagi ke??..
Kalau aku, aku buang.. silap2 tong sampah jatuh tiba2 sebab tak nak dia ada dalam tu! :p
Kalau korang kawan dengan dia, dia akan bahasakan diri Wan. Wan, in case lah ko tersesat masuk ke Blog Celoteh Muna ni, dan baca entri ni, aku harap satu je. Aku harap kau ubah perangai kau. Cukup-cukuplah kau mainkan hati dan perasaan insan yang lemah bergelar perempuan. Mungkin satu hari nanti bila kau dah jumpa cinta sejati, dia akan buat kau macam ni. Waktu tu janganlah kau nak menyesal sambil guling2 sebab kau rasa bersalah buat macam ni kat RAMAI perempuan!.. Ingat! Allah tu Maha Kuasa dan doa orang yang teraniaya tu makbul. Jangan sampai ada yang doa bukan2 kat kau. Okay, peace! Aku minta maaf dari hujung kon tudung ke hujung kasut. 

Oh ya!.. Buat yang berminat nak tahu rasa dikikis duit, boleh lah add AJIS LOBEY di Facebook nye pung~~.. tapi MAKE SURE duit korang dalam bank tu mencecah ribuan ringgit sebab dalam masa sebulan, korang akan berhabis ratusan ringgit untuk UBAT-UBATAN dia, DUIT MINYAK MOTOR dia, DUIT MAKAN MINUM dia dan lain-lain lagi. Yelah, korang kan sumber pendapatan dia. Agaknya kan, dalam resume kerja dia, pengalaman bekerja mesti dia tulis majikan dia NAMA KORANG, jawatan CASHIER/BENDAHARI/KEWANGAN (Dia terima duit je kan?), tempoh bekerja SELAMA MANA DIA KIKIS DUIT KORANG! Haha.. Joke! sorry!

Melalut sudah!.. Nak tidur dah, nanti bila2 Muna update entri lagi. Sekian, adios! Salam.


>>Older Post | Newer Posts<<