Lama tak berupdate!


Muna nak minta maaf sebab sangat2 sibuk sehingga blog tak berupdate.. erm.. jatuh la pagerank macam ni. Tak mengapa lah. Nanti Muna kejar balik.

 

Ada yang emel Muna tanya apa yang busy sangat sampai tak berupdate? Kenapa ya?

  1. Tolong ayah jaga kedai

  2. Kerja mula pukul 9 pagi. perjalanan dari rumah mengambil masa 40minit (naik motor). So, awal2 lagi dah kena bertolak.

  3. Rehat kejap je. Yelah, cashier kan.. $$$ hehehe..

  4. Balik lewat malam. Disebabkan tutup kedai pukul 10.30 malam dan perjalanan yang terlalu lama, sampai je kat rumah memang terus tidur lah. (lepas mandi la..). Penat!

Harap semua faham. Oh ya! Terima kasih sebab sudi mengunjungi blog Muna. Semalam saja 25 UV. Terima kasih :) Sekian saja dari Muna. Salam


ps: Banyak sangat benda nak cerita kat korang semua!!! heee...
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO