Perasaan meng'admire' seseorang

Assalammualaikum..
Pernah tak korang admire siapa2? Tak pernah? Muna pernah! Malam ni Muna nak cerita sikit kat korang macam mana perasaan itu hadir tanpa diundang siapa2. 

Keghairahan meng'admire' seorang kakak yang cantik tanpa merisik bunga di taman akhirnya membawa satu perasaan yang aneh dalam diri ini. Muna tak mengerti apa yang Muna rasakan. Mungkinkah ini CINTA MALU? haha..  
Rahsia di hati tak siapa yang tahu. (copy novel Kau Untukku). Ya! Betul tu. Rahsia di hati ni tak siapa yang tahu. Serius! Perasaan itu hadir tanpa diundang, apatah dijemput. Senyumannya.. Wajah nya.. Kata2nya.. Adoi! Muna dah gila! Dengan semangat nya Muna panggil dia. Argh... DIA buat dunia Muna haru biru!


Saya si RATU RABUN sepatutnya jadi gelaran untuk Muna. Kenapa lah Muna boleh admire seseorang tu tanpa menyiasat latar belakang nya terlebih dahulu.
Please.. don't bite me! Saya minta maaf ya? Saya minta maaf sebab admire awak senyap2.. dari jauh saya hanya mampu memerhatikan awak. Dari jauh saya hanya mampu berdoa yang awak sedar akan ketulusan hati saya ini untuk mengenali awak dengan lebih mendalam.

Haha.. Ayat entri kali ni memang tak boleh blah! Mood gila2 dah datang. Mana tak nya.. Muna kata admire dia. Tapi boleh pula tak tanya nama penuh dia. (tapi no telefon dia dah dapat dah! Jangan jeles) Selama ini mati2 Muna ingat nama dia Bella.. tapi rupanya!! Eva deh! 

Hahahaha.. Kalau Syarul baca entri kali ni mesti tertanya2 siapalah yang Muna admire ni? sanggup mencurangi kasih yang telah diberikan setulus hati. Haha.. Muna minta maaf ok? 
Cantik sik kak Eva?
Untung seh Huzey dapat jadi adik kak Eva!!
Kak Eva, kenak la kitak sik madah awal2 nama sebenar kitak Eva. Mek ingat kitak main2 jak letak nama Eva Romina di blog kitak tek. Adoi.. malu -_-" 

p/s: FYI, hari ni birthday kak Eva. Boleh lah wish beramai2 di blognya www.evaromina.com. Happy Birthday Kakak Cantek!!~ :) Love u sweetie!
Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

  1. awwwww!!! sweet habisss. terharu kmk eyhh.. hehe malu pun ada.. segan bh.. apa2pun makseh byk2 sampey buat entri, kmk tok xda pa2.. p mek sgt hargai.. ehhehe TQ so much dear.. mun ada jodoh jumpa k.. hehe muax!xoxo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy lagi malu.. bella nama kucing.. bukan nama kak EVa.. hahahhahaa -_-" malu2..

      Delete
  2. comelnya blog kitak...tp perasaan sup kedirik admire orang ya nang best hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog kitak lagi kacak la!~.. hee.. btw thanks :) hee

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO