BEN ASHAARI AJAK BACA BLOG AKU

Abg Pakcik Lyssa.. :p
Assalammualaikum..
Lama dah tak terjah blog abg tegap kat atas tu ha.. sejak dia mempromote header blog org tanpa memandang ke header blog Muna :p (ayat tak boleh blah kan!?).. Ok, jom join segmen ni.. kat SINI.

Satu sebab kenapa korang kena baca blog Muna.. erm.. apa ye? Ha! Sebab.. blog Muna lagi best dari blog Abg Ben Ashaari! hee.. Tak caya? Baca entri kat SINI sebagai bukti blog Muna sangat menarik! Lepas tulis entri tu la follower terus naik dari 4 orang ke 30 orang dalam masa satu hari.. Ok, tak hebat.. tahu je. Saja bagitahu. Untuk newbie macam Muna ni mana lah layak nak dapat follower ribu2 macam si kecik Lyssa Secret tu ha.. hee.. melalut dah.. Ok, selamat join! Salam
Ranking: 5

{ 40 comments... read them below or add one }

  1. Ni blogger dah femes..hahahahaha..sentap..salam ziarah k...keep on blogging

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yang dah femes? Abg Ben ke? Ira ke? kalau ira, Azri silap la.. Azri ni suka jeles ngan org :p nak kena ni! aish.. (gurau je!)

      Delete
  2. Salam singgah ke blog CikMuna. Link dari blog BA :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana sudi singgah :)

      Delete
  3. Replies
    1. Terima kasih kerana sudi singgah :)

      Delete
  4. Replies
    1. Terima kasih kerana sudi singgah :) Nanti Muna follow balik ya? :)

      Delete
  5. hi singgah dr blog abg ben. hehe :)

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana sudi singgah :)

      Delete
  6. singgah dari segmen yg sama dan dah follow... :)

    http://cahayacita2.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  7. Terima kasih banyak pada yang datang menyinggah dan membaca entri ni :) hee..
    Yang follow tu.. nanti Muna follow balik ok? :) hee

    ReplyDelete
  8. Blog ni memang menarik.. salam kenal dari lulu...
    keep it up ^__^
    Inilah masanya untuk bertukar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee.. tu dia.. Blogger cantik sudah mari.. kak Lulu.. dulu Muna ada follow blog kak Lulu.. warna biru tu :) hee.. Akak cantik la!

      Delete
  9. hai, b/walking kat sini. dari segmen abg ben ashaari. jom g blog saya pulak =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok.. dah pergi :) hee.. thank u bw

      Delete
  10. Saya datang daripada segmen yang sama dengan awak.. Segmen Abang Ben Ashaari.. Follow la blog saya.. Baca pun ok je.. Salam Perkenalan..
    Dah follow awak pun..

    http://kikinsynyster.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  11. Salam singgah n follow sini...
    Salam perkenalan dari fendy

    jemput singgah

    http://fendy1302.blogspot.com/2012/02/segmen-ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sbb singgah + follow. kenapa saya tak boleh buka link awak?

      Delete
  12. Salam..Hye..Singgah Dari Segmen BEN ASHAARI..Cantik Blog Awak!
    Harap Singgah Blog Kite Jugak K...
    Hehehe...Thanx ^_^

    http://manssmile.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. He.. terima kasih sbb ckp blog ni cantik :) huhu
      dah singgah + follow

      Delete
  13. datang dari blog abg ben...! deno folow sini! jom ke blog deno... nak tak?(^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah singgah blog awak + follow awak juga :) hee..

      Delete
  14. singgah sini dari segmen yang sama...
    follow blog nie jugak...
    SUPPORT BELOG GILA JUGAK K!!

    http://belogila.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  15. jalan jalan ke blog ni & follow juge. lucky no 88. cantik kan no tu? hee. ben ashaari kirim salam kat muna. ;)

    farizafairuz.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee.. ok :) Abg ben penat nak bjalan satu blog ke satu blog :)

      Delete
  16. jenjalan + follow dari segmen abg ben..

    salam kenal tuk awak..:)

    http://lapanfebruari.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana sudi mengenali Muna :)

      Delete
  17. Salam perkenalan dari sihatimerahjambu datang dari segmen Abg Ben
    Harap sudi singgah juga di blog Fiza.^___^

    azhafizah.com/2012/02/ben-ashaari-ajak-baca-blog-aku.html

    ReplyDelete
  18. blogwalking ke sini dari segmen abg ben:)

    ReplyDelete
  19. Hi...Salam perkenalan dari saya, ZAROL =)

    Sama lah segmen kita kt BA !
    Wahh..Dah baca blog awak, Cantik header awak. mata dia menjadi, mcm hidup.

    Jom tgk entry di blog sy pula.
    www.pelangianoy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doodle tu sy ambil free je.. :p cuba cari.. ada je..

      Delete
  20. Hi...Salam perkenalan dari saya, ZAROL =)

    Sama lah segmen kita kt BA !
    Wahh..Dah baca blog awak, Cantik.

    Jom tgk entry di blog sy pula.
    www.pelangianoy.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Salam perkenalan :) Myu singgah dari segmen yang sama ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO