True Match Roll’On from L’Oreal Paris.

Tuesday 10 January 2012 | 0 comments


Assalammualaikum.
Muna baru lepas bukak Churp Churp Muna. Churp Churp sangat baik hati sebab bagi dua kempen baru dekat Muna! Muna rasa sangat happy :)

Want an ultra-even, flawless foundation finish?
Sekarang ni ada bermacam-macam foundation yang dijual di pasaran. Jadi, Muna nak review salah satu foundation yang sangat bagus untuk korang guna. Apa dia? Ok. Semuanya menjadi mudah dengan adanya True Match Roll’On, foundation roll on pertama dari L’Oreal Paris. 


Dengan Roll’On applicator yang fleksibel ni, korang akan dapat ultra coverage yang sekata yang dapat cover segala creases di muka korang bila korang apply foundation ni. Muka korang nampak natural je. Foundation ni sesuai dengan kontur muka korang, dan sampai sekata di bahagian sudut muka yang susah dicapai. Applicator roll on yang unik tu combined dengan stretch formula tu akan tinggalkan lapisan foundation yang sekata di seluruh muka korang untuk fine, natural-looking, dan flawless result.. Ala, macam sheer gitu.


Ada beberapa warna:




"My favourite thing about the product was the coverage and finish of the foundation, apart from the fact that it is easy to apply ..."

Berminat untuk tahu lebih? klik SINI. Sekian saja dari Muna untuk kali ni. Terima kasih kerana sudi membaca blog Muna :)

Labels: ,



>>Older Post | Newer Posts<<