Jawab Jangan Tak Jawab

Assalamualaikum..
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini. Masa tengah tengok Running Man tadi, Muna asyik memikirkan entri apa lah nak tulis untuk pagi2 ni. Yela.. salah satu waktu terbaik untuk menulis entri adalah awal pagi. Nasib Muna sangat baik sebab Muna telah ditag oleh gades di blog nya. Jadi, entri ini Muna tulis untuk menjawab 11 soalan yang telah disoal kepada Muna. Sebelum itu, jom kita baca dulu apa syaratnya :

  1. Haruslah letakan syarat ini dalam entri
  2. Setiap orang harus menulis mengenai diri masing-masing
  3. Jawab soalan yang telah di tulis oleh penge'tag' kemudian bina 11 soalan baru untuk orang lain yang bakal di tag oleh anda
  4. Harus pilih 11 orang dan linkkan
  5. Maklumkan kepada mereka mengenai ini
  6. Tiada Tag Kembali (maknanya di sini, tak boleh tag orang yang tag kita tu)
  7. Tidak dibenarkan untuk berbuat seperti ::Anda di tag jika membaca ini::
  8. Anda di haruskan untuk tag 11 orang

Jawapan Muna untuk setiap soalan yang telah disoal adalah :

Tempat yang paling anda hendak pergi bila dah KERJA
Muna nak pergi Mekah.

Antara jepun dan korea, anda lebih suka yang mana dari aspek hiburan. Kenapa?
Muna suka Korea. hee.. Kenapa? Sebab Korean is more ohsem + hensem ok!~ hee..

Anda ada berapa nombor telefon bimbit? Kenapa?
Ada satu je. Sebab handphone ada satu je.. buat apa beli banyak2? Ye tak?

Anda ber'blogging' ini kerana apa?
Kerana berblogging adalah salah satu cara untuk kita berkongsi. Sharing is caring ok?

Apa perkara akhir anda menipu. Kenapa?
Muna tipu En. Syarul Idzham bila Muna mesej dia dan Muna cakap I MISS HIM. Sebab Muna tak nak dia sedih bila tahu yang Muna tengah bersedih.

Hadiah apa yang paling anda nak. Kenapa?
Muna nak MP3 yang boleh simpan banyak lagu sebab Muna suka dengar lagu. Lagipun kan, dah lama dah Muna nak beli.. tapi bila ada duit je, mesti Muna beli benda lain :p hee..

Anda suka keluar seorang atau berkumpulan. Kenapa?
Muna suka keluar berdua dengan En. Syarul Idzham. haha.. lari jawapan. Muna suka keluar berkumpulan. Sebab lebih selamat.

Buku hiburan yang paling anda suka. Kenapa?
Muna tak suka sangat baca buku hiburan. Maaf ok? Kalau tanya buku resepi apa yang paling Muna suka Muna boleh la jawab :p hee.. (Tengah tunggu En. Syarul Idzham hadiahkan)

Anda suka rumah yang bagaimana. Kenapa?
Muna suka rumah yang ada laman yang luas. Kalau laman depan luas, Muna nak tanam pokok bunga banyak2. Kalau belakang luas, Muna nak bela arnab banyak2. hee..~ Muna nak rumah macam rumah Muna la.. senang cerita :)

Kenapa anda memilih background blog anda sekarang?
Sebab Muna suka bunga + warna pink. Boleh terima tak?

Selalu pukul berapa baru anda tidur. Kenapa?
Selalu lepas kelas tengah hari, Muna akan tidur kejap sebelum pergi ke kuliah petang. Take a shortnap la. Lepas tu malam jadi burung hantu, tak boleh tidur. Kalau cuti Muna selalunya tak tidur malam.. siang pas Subuh baru tidur :p hee.. teruknya!

Ok, Muna nak minta maaf sebab Muna tak de idea ni nak tag siapa. Ada sesiapa yang volunteer nak ditag tak? Muna takde soalan lagi. Nanti Muna buat entry baru ya? ;p 
Salam. Nak tidur dah
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO