I really miss YOU!

Assalammualaikum..
Boleh tak Muna nak sampaikan apa yang Muna rasa kat entri ni? Ini bukan entri jiwang ya?

Kepada kamu.. saya SANGAT merindukan kamu! Ya! Saya memang rindukan kamu.. terlalu rindukan kamu.. Saat entri ni ditulis, ketahuilah yang saya amat merindui kamu! Macam mana saya nak lepaskan rindu ni? Oh airmata.. berhentilah menangis.. sebab saya tahu, dia di sana mesti tengah perhatikan saya tengah buat apa kan? hee.. Betul ke ni? Dia tahu ke saya tengah rindukan dia? Dia mesti terlalu rindukan kami di sini :( Erm.. You make me cry and cry again.. Tak perlu lihat foto gambarmu.. hanya mendengar namamu sudah cukup buat air mata ini mengalir tanpa henti. Dah lama tak tanya khabar kamu. Kenapa? Sebab saya tak nak ingat kamu dah. Saya nak lupakan kamu. Kenapa? Sebab kamu buat saya menangis. Saya dah lama tak menangis sebab kamu. Tapi tadi, saya terbuka satu folder. Ada banyak gambar kamu. Saya buka satu gambar. Satu demi satu.. akhirnya saya tiba di gambar yang kamu tersenyum :) Sukanya saya bila tengok kamu tersenyum.. tapi tiba2 air mata menitik. Setitik demi setitik. Saya doakan kamu bahagia di sana. Al- Fatihah.

* Marilah kita sama2 berdoa yang terbaik untuk arwah Allahyarham Muhammad Muaddib b. Mustapher. Moga rohnya aman di sana. Al-Fatihah
Ranking: 5

{ 8 comments... read them below or add one }

  1. Al fatihah.. maaf tnye.. siapakah die?
    tunang?suami? T__T sedih.. sabar lah ye =)

    ReplyDelete
  2. al-fatihah.Bila hati terlalu rindu, banyakkan sedekah al-fatihah utk dia.be strong k?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak. Muna cuba untuk kuat. Actually dah lama tak nangis. Tu yang sebak bila terbuka folder tu :(

      Delete
  3. gades ada tag soalan anda di sini :)

    http://sigadispelik.blogspot.com/2012/01/jawab-jangan-tak-jawab.html

    sabar ye muna..la tahzan

    ReplyDelete
  4. tabah dan bersabar, itu jep yg boleh wanni bagi sebagai penguat :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO