Tempahan renovate blog



Assalammualaikum..
Selesai sudah kerja Muna untuk renovate blog Encik Idam kita ni.Dengan bertemakan warna hitam putih + turquoise (nak bagi tulisan nampak sikit..),Muna try lah renovate blog yang dah mati ni :p hahaha.. Jangan marah ye awak! Hopefully awak suka dengan apa yang saya ubah :) hee.. Header tu kalau tak suka pun boleh bagitahu.. saya ubah balik :) Sekian saja dari Muna. Jom terjah blog IdaMira! Kat SINI okay? Kalau korang rasa apa yang Muna buat tak cantik, boleh lah komen kat ruangan komen kat bawah ok? sekian, salam

p/s: Macam cantik lah pulak... wekk.. jeles =,= Lepas ni Muna nak renovate blog Muna juga la.. Nak tukar warna tema.. HITAM PINK! Sangat jeles tengok blog IdaMira tu!~.. :)
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO