Miss World Malaysia 2012

Sunday 11 March 2012 | 0 comments


Assalammualaikum..
Tadi singgah di entri YANG INI, tu yang tertarik nak kongsi dengan para pembaca semua.

“You’re one in a million; you’re once in a lifetime…”

Ada tak sesiapa yang tengah baca entri ni berminat untuk jadi Miss World Malaysia? Haa.. kalau ada, ni lah peluang keemasan untuk korang!

Pencarian Miss World Malaysia 2012 kali ini mencari sesiapa saja di luar sana yang dapat menjadi role model untuk rakyat Malaysia yang lain. Ada lah syarat-syarat yang korang kena lepas sebelum jadi Miss World Malaysia 2012. Takkan terus2 jadi kan? hee..

Organiser Miss World Pageant tahun ini adalah MM2, iaitu Syarikat Production Movie TERBESAR di Malaysia! Ala.. yang buat cerita Nasi Lemak 2.0, Aku Tak Bodoh, Blood Ties, Love Cuts dan lain2. So, boleh lah sesiapa yang menang tu jadi macam Michele Yeoh tu kan? Eh!.. jangan tak tahu.. Michele Yeoh anak kelahiran Perak tau! Walaupun dia famous amos kat Hollywood, dia tu pernah jadi Miss World Malaysia tau!

Ok, malas nak celoteh banyak.. log on di http://www.missworldmy.com/ untuk maklumat lanjut! Tarikh tutup pendaftaran adalah 31 Mac 2012. Jom APPLY sekarang! Mana tahu anda dapat menggantikan Soo Wincci yang cantik kebabooom tu ke? Chloe Chen pun ok gak :)
Soo Wincci (Miss Malaysia World 2008/2009)
It's time to grab the tittle girls!!

Labels:



>>Older Post | Newer Posts<<