Korang rasa korang takut ALLAH tak?

Wednesday 21 March 2012 | 0 comments



Assalammualaikum..
Korang pernah rasa tak korang takut pada Allah? Muna selalu terfikir.. apakah hidup kat dunia ni Muna sikit pun tak takutkan Allah? Selalu berbuat dosa. Kita tahu yang Allah selalu perhatikan kita.. tiap saat! Tapi.. tegar kita berbuat dosa.. erm.. Peringatan buat diri Muna juga. Manusia tak pernah lari dari berbuat dosa. Check balik diri kita.. kalau tanda2 nie TAK ADA dalam diri kita, maknanya kita BUKAN dari GOLONGAN YANG TAKUTKAN ALLAH!! Nauzubillah. Sama2 lah kita berubah.. Jadi, JOM MUHASABAH DIRI!( -_-)

P/s: Awak! Ye.. awak lah!! Siapa lagi yang tengah baca entri ni?? Saya nak awak pun berjanji untuk berubah. Bukan kerana saya, tapi kerana Nya. Jangan lah cakap saya ngada2 nak tunjuk baik. Saya post entri ni sebab saya nak kita semua sama2 berubah. Sekian. Salam.


>>Older Post | Newer Posts<<