Asal usul panda

Assalammualaikum..
Muna nak tanya: "Siapa kat sini tahu asal usul PANDA?". Sila jawab ya. Sebab ada satu mitos mengatakan beruang hitam (beruang liar) dan beruang putih (beruang Kutub Utara tu) 'BERGABUNG' menjadi panda. Macam mana? Macam gambar bawah ni:
Bergabung!! Aiyark..
So, untuk dapatkan kepastian, korang boleh lah search banyak2 asal usul kejadian PANDA ni. hehehe.. 
p/s: Entry merapu di kala matahari naik atas kepala~ Layan je la..
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© Blog Celoteh Muna | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO