Insentif tunai untuk setiap trafik ke DENAI HATI

Friday 3 February 2012 | 0 comments


Assalammualaikum..
Setiap hari, Muna akan pergi ke blog yang ada dekat page Must View! kat atas tu. Muna nak kongsi satu cara di mana korang boleh dapatkan insentif tunai untuk setiap trafik ke blog INI.  Setiap bulan, hanya top 10 blog yang memberi top link referral kepada blog itu akan diberikan insentif tunai.

Macam mana nak dapatkan insentif tunai tu? Ok, yang tu korang boleh baca di SINI. Setiap bulan, insentif akan diberikan kepada 10 blog yang memberi top link referral mengikut pengiraan Google Analytics. Setiap trafik akan dibayar RM 0.02. SIkit je ke? Siapa kata.. Ok. Cuba kira. 1000 trafik x RM 0.02 = ??. Banyak tak? Banyak lah tu. Bukan senang nak dapatkan RM20 dengan mudah. Hatta, kalau korang nak minta dengan mak ayah pun kena ada cara nya. hee..

Kalau nak dapat backlinks dofollow dari blog Denai Hati korang kena explore entri lepas2. Muna pun dok depan latop explore blog ni je hari ni. hee.. Korang juga boleh la join Rakan Denaihati. Yang bestnya, semua blog 1 Dunia layak tanpa mengira status Pagerank. Syukurlah. Muna ni PR0. hee.. Baru lagi kan.

Diharap dengan adanya intensif tunai dari blog Denai Hati ni akan menggalakkan lagi korang menghasilkan karya yang terbaik. (Peringatan untuk Muna juga!). Hidupkan Untuk Memberi. Sekian saja dari Muna. Sekian, terima kasih.


>>Older Post | Newer Posts<<