Samsung Series 7 CHRONOS Notebook

Monday 16 January 2012 | 0 comments


Assalammualaikum..
Hari ni Muna nak cerita pasal Samsung Series 7 Chronos Notebook.


Cuba korang tengok notebook korang. Lambat ke cepat? Apa kata korang try Samsung Series 7 Chronos ni. Notebook ni premium series notebook yang paling latest! Notebook ni dikuasakan oleh Intel i5 dan teknologi Express Cache ™ yang menyediakan memori flash tambahan 8GB dekat motherboard notebook tu untuk start up yang laju dan performance yang lebih berkuasa dengan teknologi unik Quick Boot Samsung!

Samsung Series 7 Chronos juga dilengkapi dengan latest teknologi 'Max Screen' yang terdiri daripada paparan 14 inci. Feature ni membenarkan pengguna merasai pengalaman tanpa mengorbankan mobility, portability dan harga.

Performance notebook ni dipertingkatkan lagi dengan extended battery life notebook ni. Jangka hayat bateri notebook ni adalah sehingga 8 jam sekali cas!

Last but not least, notebook ni sangat2 ohsem dan berbaloi-baloi la kalau korang beli :) Menabunglah dari sekarang kalau nak beli notebook ni.

Buat yang dah menabung tu dan termimpi2 nak dapatkan Chronos Notebook ni, korang boleh check kat SINI.. Let's check it out!

Labels: ,



>>Older Post | Newer Posts<<