Kamera Lomo RM25 sahaja!

Monday 9 April 2012 | 12 comments


QQshop.Asia ada buat diskaun 75% untuk kamera lomo yang dijual mereka! Walaweh.. Nak beli lah!! Yela, bukan senang nak dapat murah-murah ni. Selalunya mahu dua tiga ratus!

35mm Lomography camera

Sekarang ni semua pakat kecoh nak pakai kamera Lomo kan? Korang perasan tak? hee.. Bukan pandang rendah pada kebolehan yang ada pada kamera-kamera DSLR yang ada di luar sana, tapi saja mencari keseronokan! Budak-budak sekarang kan suka candid itu, candid ini. Kan best tu kalau guna lomo? So, apa tunggu lagi? Klik SINI untuk membeli dengan harga terbaik!! Hanya RM25 sahaja! Hurry up grab this chance! Korang akan dapat free waterproof casing dan no charge untuk delivery! Wah wah wah.. 


Muna jamin 100% yang korang tak akan menyesal beli kamera lomo ni. Kenapa? Sebab dia sesuai dengan semua cuaca. Masa hujan pun boleh tangkap gambar noK! Just click and snap! Tak payah la nak fikir aperture, shutter, angle dan lain-lain lagi istilah fotokopi yang korang belajar tu. Dengan lomo, gambar akan menjadi CANTIK, MENARIK, TERTARIK!! Oh ya! Lupa.. paling penting.. korang tak perlukan bateri! Jadi, tak perlu lah risau takut karat bagai okay?

Dalam kesibukan orang mengejar DSLR, korang tak perlu lah amik kisah sangat tau! Korang akan bangga dengan hanya memegang kamera lomo yang 'cute' ni! Jom pergi 'Like' Facebook page  diorang kat sini QQshop.Asia






>>Older Post | Newer Posts<<