Give Away Samsung! Dapat Galaxy Tab ......

Thursday 9 February 2012 | 10 comments


Assalammualaikum..
Muna nak ucapkan Selamat Ulang Tahun yang pertama kepada tablet pertama dari Samsung iaitu Galaxy Tab 7 original. Dengan itu, pihak Samsung ada membuat Give Away casing Galaxy Tab 7 (leather) secara percuma! hee.. Tajuk entri kat atas tu saja je. Titik2 tu maksudnya casing.. hee.. Casing kulit itu dibuat khas untuk bentuk Samsung Galaxy Tab 7 yang nipis untuk perlindungan yang menyeluruh dan pada masa yang sama mengekalkan penampilan Samsung Galaxy Tab 7 itu! Jadi, ia menjadi satu kemestian bagi mereka yang masih mempunyai tablet tersebut. Macam mana nak dapatkannya? Mudah je.. upload satu gambar anda bersama tablet anda. Senang kan? Tapi, sebelum tu anda kena ikut step demi step yang ada untuk menjadikan anda antara 200 peserta yang bertuah itu.

Step 1:
Pergi ke Samsung Univez untuk mula. Kalau belum like page tu, kena lah like dulu baru dapat join :) Lepas dah like tu, tekan butang JOIN NOW tu.

Step 2:
Isikan maklumat anda. Fuh! Lagi selangkah untuk redeem casing tu!

Step 3:
Ingat! Cuba jadi sekreatif mungkin. Posing2 la sikit dengan tablet anda tu :) 


Ok, done! Dengan hanya tiga langkah saja, anda berpeluang memenangi satu casing kulit yang berjenama untuk Galaxy Tab 7 anda. So, apa tunggu lagi? Join lah SEKARANG! Mana tahu, anda merupakan 200 peserta yang bernasib baik tu? :)


Sumber

Labels: , , ,



>>Older Post | Newer Posts<<